Hårdtslående plante-kampagner!

Festivalpladsen · Indre by Simple Feast

Den grønne fødevarevirksomhed Simple Feast har lanceret kampagner, der i kampen for klimaet har været kontroversielle og udløst stor kritik. 


The Quit Meat Helpline i 2018, en hjælpelinje for folk, der ønskede at skære ned på deres kødforbrug, som fik både politikere og debattører op af stolene og til tasterne med kritik af kampagnen, samt Hungry for Change kampagnen i 2019 hvor Casper Christensen som frontfigur fremlagde, hvordan han oplevede en meget hård medfart fra nogle danskere, da han meldte ud at han var stoppet med at spise kød. 


Spørgsmålet er, hvordan man finder balancen? 


Hvornår deler man befolkningen i kødspisere vs. plantespisere og hvornår samler man folk om at stå sammen om en bedre fremtid for vores fælles planet og får folk til aktivt at tage del i kampen? 


Hvad er virksomhedens næste træk i kampen for at få flere til at spise mere grønt og klimavenligt.


Oplev en sjov og indsigtsfuld samtale mellem idémanden bag Simple Feasts kontroversielle kampagner Thorkild Bjerre og Brand Director i Simple Feast Erikha Harket om, hvordan man markedsfører bæredygtig plantebaseret mad uden at blive hellige, uden at miste folk på vejen og om at finde balancen.

Tider og priser

Dato
Tidspunkt Pris
25.08
18.15 – 19.00 Gratis

Find event

Festivalpladsen
Israels Plads 1
1361 København K

Plant campaigns with a kick!

This debate will take place in Danish.